• 0

להתקשרות 03-9000-900

תיקון אל פסק

ישנם לא מעט לקוחות מהפונים למחלקת השרות של אדוויס השואלים "האם ישנה הצדקה לבצע תיקון אל פסק או מוטב לקנות חדש...?".
כמו תמיד, התשובה אינה חד משמעית ולצורך מענה יש להביא בחשבון את:
גילו של המכשיר:
מכשיר מיושן מאוד יכול להתגלות כמכשיר שבו רכיבים אלקטרוניים שאורך חייהם התקצר מאוד ושתיקונו אינו ערובה לכך שיאריך חיים...
מצבו:
במהלך תיקון אל פסק נבחן מצבו המכאני ואיכות ההולכה בשקעי המבוא והמוצא.
כמות וגודל המצברים:
במידה ויש להחליפם, יש לבדוק שוב אם זמן הגיבוי שנדרש ברכישת המכשיר תואם לדרישות היום מאחר ומדובר בהוצאה משמעותית.
התאמת המכשיר:
יש לבדוק מחדש את נתוני המכשיר ואת הציוד המחובר אליו על מנת לוודא שהוא מתאים לשימוש המוגדר ולציוד המחובר אליו היום.
לא אחת מתברר שהמכשיר שנרכש בעבר "גדול" מידי לצרכי הלקוח והפתרון של החלפת המכשיר לקטן יותר חוסכת בעלויות וכמובן בשימוש בחשמל הנצרך ע"י אל פסק גדול.
ושוב, תיקון אל פסק אינו תמיד מוצדק חד משמעית ולאחר שנשקלים כל השאלות שלעיל קל יותר לבצע החלטה באם לבצע תיקון או להחליף את המכשיר לחדש ומתאים יותר.
טכנאיי ואנשי המכירות באדוויס המקבלים פניה לתיקון אל פסק יודעים להביא בחשבון את הנתונים שלעיל ולאחר ניתוחם יודעים לייעץ ללקוח מה הדבר הנכון לעשות.
מומלץ ללקוח הפונה בעניין תיקון אל פסק למעבדה שלא להימנע מתיאור שינויים שנעשו בציוד המחובר למכשיר ולשתף בכל שינוי שנעשה הן מהיבט הציוד והן מהדרישות לזמן הגיבוי במידה והשתנה.
חשוב להדגיש שיתכן שבעבר האל פסק מסוג אינטראקטיב גיבה ציוד ש"הסתדר" עם גל מוצא ריבועי ומאז החליף את המחשב למחשב בעל ספק כוח מסוג PFC שאינו "מסתדר" עם גל מוצא ריבועי ומחייב לפעול עם מתח כניסה מסוג סינוס טהור.
במידה ונמשיך לחבר למחשב החדש מכשיר עם גל מוצא ריבועי, המחשב "ייפול" בהפסקות חשמל ויגרום לאי נעימויות מיותרות.

מחלקת שרות 03-9000940

אלפסק

צור קשר