ניהול פרויקטים ומשימות
מערכת ניהול הפרויקטים ומשימות מאפשרת ניהול יעיל ואפקטיבי של משימות/ פרויקטים בהיבט הכלל ארגוני.
המערכת מציעה:
• הקמת פרויקטים וחלוקת משימות אישיות למקים הפרויקט ולעובדים נוספים רלוונטיים לפרויקט.
• לכל פרויקט ו/או משימה מצוין סטאטוס נוכחי, רמת הדחיפות, תאריך פתיחה ותאריך יעד לביצוע.
• כל עובד בארגון רואה את הפרויקטים והמשימות שלו לביצוע עם תאריכי היעד אשר הוקצו למשימה/פרויקט.
• בדרג המנהלי כל מנהל רואה את הפרויקטים והמשימות שלו ושל העובדים תחתיו כולל התקדמות ביצוע למול יעד.
• נגישות המשימות והפרויקטים למשתמשים לפי בחירה (עובד רואה רק את המשימות שלו בפרויקט או שכולם רואים את המשימות של כולם).
• תזכורות למשימות לביצוע למס' ערוצים: פורטל הארגוני/טלפון נייד כ- sms/ דוא"ל וכדומה.